Časté dotazy

Objednávky

Doporučujeme nás při jakémkoli problému kontaktovat na náš email info@zivekytky.cz. Na emaily se snažíme odpovídat co nejrychleji, většinou už tentýž den. 

🚚 Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

  • Ano můžete. V Praze máme kamennou prodejnu, která je zároveň kavárnou. Při objednávce lze zvolit možnost osobní vyzvednutí a zaplatit můžete buď předem nebo až na místě hotově nebo kartou. Objednávku můžete vyzvednout každý den od 9 do 18 hod po vyzvání, že je objednávka připravena k výdeji. 

 🚚 Proč si nemohu vybrat jako platební metodu Dobírku?

  • Dobírka je možná pouze při objednávkách do 3000,-. 

 🚚 Mohu si rostliny či doplňky rezervovat?

  • Ano. Můžete objednat zboží přes náš e-shop a zvolit osobní vyzvednutí na naší prodejně. Zboží je pro vás rezervované 7 dní, poté dostanete email s výzvou o vyzvednutí a následně máte ještě navíc 2 dny, poté je objednávka automaticky stornována. Zboží lze zaplatit předem platební kartou, online nebo bankovním převodem, případně na místě kartou či hotově. O termínu vyzvednutí zboží vás budeme předem informovat e-mailem.

 🚚 Jak dlouho trvá dodání rostlin?

  • Zboží z e-shopu standardně rozesíláme každé pondělí - čtvrtek. Ve čtvrtek z důvodu jistoty doručení před víkendem neposíláme objemnější objednávky.
  • Zboží se s maximálním úsilím snažíme odesílat tentýž týden, obvykle do 1-3 pracovních dní. I přes to se občas stává, že jedna nebo více položek může být vyskladněna těsně před expedicí vaší objednávky, v takovém případě dochází k odložení odeslání nebo odesíláme objednávku částečně, o čemž budete informováni e-mailem. Neposlané zboží pak doposíláme dodatečně.
  • Pokud potřebujete cílit dodání ke konkrétnímu dni, je nutné toto zmínit v poznámce objednávky.

 🚚 Co znamená odeslání "Skladem (odeslání do 7 dnů)"

  • U takto označených rostlin nebo doplňků to znamená, že rostliny nemáme fyzicky skladem přímo u nás, ale je možnost produkty přímo pro vaši objednávku v horizontu několika dní objednat a odeslat přímo k vám. U takového zboží se může stát, že je zboží dočasně nedostupné u našich pěstitelů a objednat nelze. U těchto položek vás kontaktujeme obvykle do 24 hodin v případě, že zboží nelze objednat nebo že bude dostupné za delší dobu.
  • Pro aktuální informace o skladovosti takového zboží doporučujeme nás kontaktovat přes online chat nebo e-mailem, potvrdíme vám, zda je zboží opravdu skladem ihned.

 🚚 Jak změním dodací adresu?

  • Stačí napsat na náš email a my adresu změníme. 

 🚚 Jak změním nebo zruším svou objednávku?

  • Stačí napsat na email a my požadované změny provedeme.

 🚚 Kolik stojí doručení?

  • PPL doručení na adresu - 69,- (Zdarma při objednávce nad 999,-)
  • PPL doručení na vyýdejní místo - 69,- (Zdarma při objednávce nad 999,-)
  • Zásilkovna doručení na výdejní místo/Z-BOX - 69,- (Zdarma při objednávce nad 999,-)
  • Zásilkovna doručení na adresu - 69,- (Zdarma při objednávce nad 999,-)
  • Liftago expresní doručení po Praze - 229,- (Zdarma při objednávce nad 2000,-)
  • Zdarma vyzvednutí v showroomu

Rostliny

🪴 Kdy mám rostlinu přesadit?

  • Rostliny doporučujeme přesadit do kvalitnějšího substrátu cca 1-2 týdny po té, co rostlinu umístíte u vás doma na své místo. Po adaptaci rostliny na nové prostředí je připravená i na přesazení.

🪴Poradíte mi s výběrem rostliny?

  • Samozřejmě. Napište nám přes online chat, kde vám poradí specialista na pokojové rostliny. Pokud vám neodpovíme do 15 minut, napište do chatu váš e-mail, odpověď vám dorazí co nejdříve.

🪴Proč se ceny rostlin mění?

  • Naše ceny zboží, zejména rostlin se mění spolu s aktuálními cenami našich pěstitelů. Proto ceny snižujeme nebo zlevňujeme, pokud se nám podaří sehnat levnější rostliny a naopak zdražit, když se zvednou náklady u našich pěstitelů.

🪴Jakou vybrat velikost květináče pro rostlinu?

  • U každého květináče je uveden průměr květináče a vnitřní průměr květináče. Vnitřní průměr květináče značí, zda se do něj vejde rostlina, která má průměr stejný nebo nižší.

🪴 Kdy bude vyprodané zboží opět skladem?

  • Rostliný objednáváme každý týden. Nejčastěji objednáváme rostliny, o které je největší zájem, nebo na které má hodně zákazníků nastaveného hlídacího psa. Bohužel se může stát, že dodavatel zrovna nějaké rostliny nemá v nabídce, a proto se doba opětovného naskladnění prodlouží.

🪴 Jak postupovat, když rostlina přijede poškozená?